Hoe weet ik bij welke halte bus 177 richting schiphol en bus 145 richting badhoevedorp elkaar zo dicht mogelijk bij elkaar stoppen?

Een algemeen uitleg hoe ik kan uitzoeken waar bussen elkaar passeren is ook prima.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het handigst is het om de dienstregelingen van beide buslijnen op te zoeken. En dan op de (Google) kaart kijken hoe de routes precies lopen. http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_177_Haarlem_Station_NS_-_Schiphol_Oost_Stationsplein Stopt in Badhoevedorp bij:
Prins Mauritslaan
De Meerwende
Kamerlingh Onneslaan
Lorentzplein
Reigerstraat
R.K. Kerk
P.A. Verkuyllaan
Schuilhoeve
IBIS-hotel;
en http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_145_Amsterdam_Marnixstraat_-_Hoofddorp_Station stopt in Badhoevedorp bij: Nieuwe Meerdijk 69
Uiverstraat
Rijstvogelstraat
Spechtstraat
Havikstraat
Reigerstraat
Lorentzplein
Kamerlingh Onneslaan
De Meerwende
Prins Mauritslaan
Dat zijn dus 5 overeenkomende bushaltes!
Amadea
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
je bent mijn held voor deze week, bedankt Amadea, knap dat jij het zo snel voor elkaar krijgt, ik loop al een tijdje te zoeken!

Andere antwoorden (1)

op de site van openbaar vervoer. van beginadres tot eindadres wordt het daar op een rijtje gezet