Mijn portomonee verloren, maar moet wel terug naar utrecht vanuit amsterdam.. ook geen geld, hoe kom ik terug in Utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt gaan liften
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder portemonnee? Echt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zoveel minnen ? Ik ben al iets ouder maar als jongen liftte ik met vrienden heel Nederland door. Aan de oprit van een snelweg en dan de duim omhoog. Wat is daar mis mee. Nee heb je en ja kun je krijgen.

Andere antwoorden (4)

stap op de trein waarschuw de conducteur
hij schrijf een plaatbewijs uit en stuurt je een rekening wel duurder natuurlijk
maar is gewoon mogelijk
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies. Je betaald wat meer, maar je komt weer thuis. +
Eerst naar het politie bureau om te kijken of je portemonaie is gevonden, zo niet laat je meteen natuurlijk je adres achter!! Bij de politie helpen ze je zeker verder, je kan daar ook je familie bellen om je eventueel op te halen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lopen.....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja joh, je loopt gewoon de amsterdamsestraatweg uit. heb je meteen wat calorietjes verbrand. Nee tuurlijk niet, gek! :P
Als je bankpas in je portemonnee zat, kun je deze telefonisch laten blokkeren. Je kunt dan cash geld halen bij het loket van je bank. Mocht je idkaart en rijbewijs er ook in zitten in je portemonnee dan moet je aangifte doen bij de politie en met het aangiftebewijs van de politie kun je ook geld halen tijdelijk bij je bank. Kun je toch nog een treinkaartje kopen.