ik stop met school, hoe verander ik mijn studentenreisproduct op dezelfde ovkaart naar een gewoon reisproduct?

ik stop binnenkort met studeren en wil wel blijven reizen met bus en trein via een kortingskaart. Hoe zet ik mijn studentenreisproduct om in een ovchipkaart met korting?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mory je bij ib groep inloggem met digi d dan kun je alles wijzigen met je ov chipkaart. Als je je studenten rijsproduct gewoon stop zet is het genoeg dan verandert het vAnzelf in een normele ov kaart waar je geld op moet waarderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet je studentnekaart stop en koop een Voordeelurenkaart van NS, daarmee kun je met korting reizen met de trein. Met korting reizen per bus gaat pas lukken als je 60 of 65 bent.
Kijk wel even op de site van NS, want ze gaan veel veranderen aan die Voordeelurenkaart (andere voorwaarden en duurder, tenzij je 'm al hebt, dus het kan lonen die kaart al eerder aan te schaffen zodat je nog onder de oude voorwaarden valt, indien mogelijk).