OV studentenkaart nog niet geldig, wel reductie reizen?

Ik heb een OV studentenkaart die nog niet geldig is omdat ik nog geen studiefinanciering heb gekregen, (dit gaat in bij het volgende kwartaal.)

kan ik nu al wel reizen met reductie? met een treinkaartje kopen..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je mag pas gebruik maken van 40% korting als jouw
OV studentenkaart geldig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, de reductie geldt alleen als je ook recht hebt op studiefinanciering. Of je je kaart al wel kan activeren zonder product zou ik niet zeker weten.. Maar je kan er nog niet goedkoper mee reizen, dus je schiet er niet veel mee op als het wel kan!