rijd de htm morgen?

ik moet morgen van zoetermeer naar den haag maar ik heb gehoord dat er een staking is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Op donderdag 12 mei voeren de vakbonden opnieuw actie tegen de voorgenomen openbare aanbesteding en de kabinetsbezuinigingen van 120 miljoen euro op het openbaar vervoer. Daarom rijden er op die dag in Den Haag tot 8.30 uur geen trams, bussen en RandstadRail. In verband met de opbouw van de dienstregeling, adviseren we u tot 10.00 uur rekening te houden met vertraging en langere reistijd.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker onduidelijk, vorige keer toen er staking was in Rotterdam reed hij niet en toen er staking was in Den Haag, toen wel. Ik zie het morgen dus wel en anders lekker dagje vrij!

Andere antwoorden (2)

De Randstadrail rijdt vast wel. Die zie ik (als er gezegd wordt dat er een staking is) nog langs komen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder gezegd zal er tot 08.30 helemaal niets rijden van de HTM. Dus geen trams, geen bussen en ook geen randstadrail. Hierna wordt alles opgestart volgens normale dienstregeling, hou dan wel rekening met ernstige vertragingen hierdoor.
Kijk naar alternatieven; zoals NS, bussen Conexxion en Veolia, mocht je toch tijdens de spits ergens naar toe moeten.