Bij Arnhem Centraal is een tijdelijk busstation, als het nieuwe station af is verhuizen ook de bushaltes, wat gebeurd er daarna met de oude bushaltes?

Toegevoegd na 27 minuten:
Het tijdelijke busstation zit volgens mij aan de voet van de Essent toren. Dat kun je dus niet slopen.

Ik ben benieuwd wat er gebeurd met de ruimte die vrij komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ding staat er al weer een paar jaar. Maar als het nieuwe klaar is wordt het gesloopt

Toegevoegd na 32 seconden:
Overigens een levensgevaarlijk bus station

Toegevoegd na 14 minuten:
Het is er na de bouw van de torens neer gezet en kan dus ook weer weg
Ga maar eens kijken
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom er best vaak, ik dacht dat het in de voet van de toren was gezet. Maar ja als het er na gebouwd is kan het zo weg natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jah, echt levensgevaarlijk! Maar dat zijn heel veel verkeerssituaties in arnhem. Wie dat toch elke keer verzint...?!
Ik ken het verder niet, maar als ik zo de foto's bekijk is
de kans is groot dat het verkocht of verhuurd gaat worden.
Na een verbouwing is er heel veel mogelijk.
Er zou zomaar een winkelcentrum(pje) kunnen komen, of een garage o.i.d.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of wordt het openbare weg, een tunnel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dan weer wel, dat het zomaar kan. Je geeft helemaal geen antwoord bessy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dat nog helemaal niet bekend is.Het station daar ligt er al jaren zo bij en het zal nog lang duren voordat dat klaar is.
Ik geef mogelijkheden. Meer is er niet van te zeggen.