Hoe kun je goedkoop met de trein reizen?

Ik wil graag naar het Bevrijdingsfestival in Utrecht gaan, maar dan moet ik met de trein gaan. Weet iemand hoe je zo goedkoop mogelijk van Sittard naar Utrecht kan reizen met de trein?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er worden goedkopere dagkaarten aangeboden via jumbo of kruidvat. let alleen op dat ze niet altijd geldig zijn. het kan voorkomen dat ze op drukke dagen niet geldig zijn. Ik weet dat ze op koninginnedag ook niet geldig zijn, andere data weet ik niet
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij zijn die sowieso niet geldig op feestdagen, en op werkdagen niet voor 9.00u. Op gewone weekenddagen wel de hele dag, maar met feestdagen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker heeft ook wel eens zo'n actie.
Zoek anders een medereiziger die korting heeft en waarmee je kunt "treinliften".
anneliez
13 jaar geleden
Ja ze worden mestal pas aangeboden tegen de tijd dat ze verlopen raken, als de koper er achter komt dta hij geen tijd meer heeft om op pad te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez: dat is onzin, geldigheidsdata staan er altijd duidelijk bij.
Je kunt waarschijnlijk geen bij Kruidvat geen kaartje meer kopen voor die tijd, maar ze worden altijd wel aan geboden op Marktplaats. Soms iets duurder dan dat je ze zelf bij Kruidvat zou kopen, maar wel alsnog goedkoper dan een gewoon kaartje Sittard-Utrecht.

Bij Blokker zijn de kaartjes meestal voor 2 personen, maar die zijn nu ook niet in de aanbieding.

Soms kun je ook een meereiskaartje krijgen (die zijn vaak gratis en dan kun je met iemand op hetzelfde traject meereizen.) Deze kaartjes krijg je af en toe aangeboden als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief volgens mij. Dan moet je dus wel iemand vinden die hetzelfde traject reist en het is maar de vraag of ze voor die tijd weer meereiskaartjes geven.

Als dit allemaal niet lukt kun je ook nog kijken of je met iemand mee kunt reizen op een voordeelurenkaart. Dan krijg je 40% korting.

Even op Marktplaats zoeken lijkt mij het voordeligste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te gaan treinsurfen.

Niet geheel zonder risico maar wel lekker goedkoop.