Tot zaterdagochtend 4 uur. (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, maar dat is niet op vrijdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dus heel de vrijdag? Lijkt me duidelijk. Beetje common sense lijkt me niet zo lastig toch voor de vraagsteller;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad dus tot 24:00 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgende keer zal ik het erbij zetten;) Thanks.
Gewoon tot sluiting van de dienst. Dus het laatste moment dat je bus nog rijdt. Voorbeeld: mijn bus, de lijn 50 rijdt vrijdag's tot 12.45. Dat is het moment dat ik nog mag rijden. De volgende bus staat onder zaterdag om 6.00. Hier is mijn OV niet meer geldig