Wat grappig ik moest maandag zelf ook van eindhoven CS naar airport toe. Ik had sollicitatie bij Vacansoleil. Bij mij duurde het 23 tot 28 minuten. Het gaat om lijn 401 en deze gaat geloof ik om de 10/15 minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet je naar google maps gaan en route beschrijving intikken dan zie je het wel hoelang het duurt Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens ov9292 22 of 26 minuten afhankelijk van de lijn die je neemt.