Ik heb NS Hispeed kaarten besteld via internet, nu kunnen wij niet gaan door mij ziekenhuisopname. Gebeld met NS, ik krijg geen geld terug! wat nu?

Wij hebben kaarten besteld voor een weekend Londen. wel kaarten die voordelig waren, maartoch 220 euro voor 2 personen. Nu ben ik gister opgenomen in het ziekenhuis en het ziet er niet naar uit dat ik voor het weekend thuis ben. Gebeld met NS, en die zeggen dat het "aanbiedingen" zijn ze geen geld retour kunnen geven. Ik moet ze maar door verkopen??!! Of via mijn reisverzekering terug gaan vragen. Nu sluiten wij normaalgesproken alleen een reisverzekering af, per vakantie. Dus niet een doorlopende voor een heel jaar. Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
En nee geen annuleringsverzekering, hij zei echt REISVERZEKERING.... weet niet of dat wel kan enzo....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bamibal zegt, maar zet ze op marktplaats voor 90% van de prijs en je zult wel snel ervan af zijn.

Antwoorden (2)

Tja, zonder reisverzekering zit er inderdaad niets anders op dan doorverkopen of weggeven!

Toegevoegd na 22 seconden:
Annuleringsverzekering bedoel ik natuurlijk.
13 jaar geleden
Een reisverzekering verzekert volgens mij geen annuleringen. Ik ben bang dat je je geld kwijt bent als je geen annuleringsverzekering had.

Je kunt NS een brief sturen met je vraag/probleem en hen vragen om coulance. Maar dat is het enige, vrees ik.

Toegevoegd na 45 seconden:
Tja, of doorverkopen zoals Bamibal al zei.