Tot wanneer is de OV-Chipkaart in Zuid-Holland nu precies uitgesteld?

En hoe groot is de kans dat deze datum alsnog uitgesteld wordt? Alvast bedankt voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De OV-Chipkaart is niet uitgesteld.
De afschaffing van de strippenkaart is met 1 maand uitgesteld (dus te gebruiken tot eind februari).

En of dat nog eens uitgesteld wordt.. Tsja....
13 jaar geleden
Op dit moment staat vast dat de invoering een maand is uitgesteld. Het had 1 februari in zullen gaan en dat wordt nu 1 maart. De kans dat het dan nog weer wordt uitgesteld acht ik behoorlijk groot, maar dat is nooit met zekerheid te zeggen. Hopelijk wordt op korte termijn een fraudebestendige chip uitgevonden!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er IS een fraudebestendige chip, kijk maar naar de OV-chip die ze in Singapore gebruiken. Die was er ook al toen deze chip werd gekozen - maar ja, deze was goedkoper. Dus de beslissers moeten nu niet miepen dat de beveiliging zo tegenvalt. Daar hebben ze zelf voor gekozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat ik hiervoor geen plusje kan geven Hippo!