Is een dagretour van de NS een hele dag geldig op een bep. route (als een trajectkaart), of slechts geldig voor één rit heen en één rit terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Een dagretour isgeldig voor een rit van A naar B , en dan terug van B naar A.
Om dat traject meerdere malen te reizen, moet je dus of meer retourtjes kopen, of een dagkaart
13 jaar geleden
Je hebt bij je trefwoorden "dagkaart" staan.
Met een dagkaart kun je •Een dag lang onbeperkt reizen met vrijwel alle binnenlandse treinen.

Een dagretour is formeel maar een keer heen en terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een echt kaartje (dus niet OV chipkaart) mag je eenmaal heen en eenmaal terug, maar wel mag u op elk station van de heen- en terugreis de reis, mits op dezelfde datum van geldigheid, oknbeperkt onderbreken.
Met een OV chipkaart zijn er geen dagretours en mag je de reis onderweg maximaal 2 uur onderbreken anders begint er ee nnieuwe reis (met basiskosten).