kan je op deze scooter met 2 personen zitten?

ik heb een scooter gezien op marktplaats maar ik weet niet of je daar een ander zadel op moet zetten of dat je daar al op kunt zitten er zit een afbeelding bij!
m.v.g dominic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Op het deel op de foto kun je niet zitten, dat is namelijk de bagagedrager waar je een topkoffer op kunt monteren. Maar vrijwel alle scooters zijn geschikt voor 2 personen, alleen kan ik obv deze foto niet zien welke scooter het is.

Toegevoegd na 2 minuten:
O, het is een Yamaha Aerox en die heeft wel een heel kort zadel. Als het belangrijk voor je is, zou ik voor aankoop even passen of het kan. Maar comfortabel lijkt het me niet.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is een Yamaha Aerox en daar kun je makkelijk met zn 2 personen opzitten. Daar is die ook voor gemaakt.

Heb er zelf in me jonge jaren 3 jaar op gereden en me vriendin zat altijd achterop bij mij.
Trek je niets aan van het verhaaltje hierboven dat het geschikt zou zijn voor een koffer en niet als zitplaats.
Daar kan geen koffer op, omdat je anders niet meer zou kunnen tanken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze scooter lijkt mij de duo zit wel erg spartaans ! Hier zit ook de vulopening voor de tank . Denk niet dat je hier een andere confortabele buddyseat voor kunt krijgen i.v.m. de vulopening tank .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de aerox kan je wel met zijn 2e zitten maar niet echt ruim. ik vind het persoonlijk een beetje gay om bij een jongen achterop te zitten op een aerox. ik weet niet of ik hier reclame mag maken maar ik verkoop sinds gister mijn eige scooter. neem een kijkje zou ik zeggen.

http://link.marktplaats.nl/367594656