waar kan ik een goedkope cossmoto krijgen voor minder dan €200 ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou nog even doorsparen. Voor €800 krijg je een mooie crossmotor, maar €200 lijkt me een beetje weinig. Als je ik 1 tip mag geven, ga NIET voor Chinese troep. Mijn buurjongetje hebben deze ook gehad. Na 2x rijden waren ze niet meer te repareren. Ze zeggen dat er een Honda blok in ligt, wat helemaal niet waar is. Ik ben 2 jaar terug ook begonnen met crossen op een Yamaha ttr 125l. voor €780 hebben we deze op de kop kunnen tikken. Misschien kun je vragen of je ouders het geld kunnen voorschieten (dat hebben mijn ouders wel gedaan) zodat je kwaliteit kun kopen. Veel succes!

Antwoorden (1)

kijk op marktplaats! of ga naar een dichtbij zijnde motor winkel, misschien dat hun nog een tweedehands crossmotor hebben staan.

het licht er natuurlijk ook aan hoeveel cc je neemt. dit schilt namelijk ook in prijs.
200,- is misschien goedkoop maar het zou kunnen......