Minder gas geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ander tandwiel erop laten zetten, dus waarschijnlijk het originele er weer op doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar een snorfiets monteur gaan en zeggen dat je de snelheid weer in orginele staat wil hebben
14 jaar geleden
Bij de tweede kamer een verzoek indienen voor een verhoging van de maximale snelheid voor snorfietsen.

Maar eenvoudiger is het apparaat weer terug te brengen daar de samenstelling die hij had toen 'ie uit de fabriek kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Je gaat er wel erg makkelijk van uit dat de vragensteller weet hoe dat moet. Volgens mij vraagt ie dat nou juist.
Rem zo hard dat je de gewenste snelheid rijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef iemand een lift.

Of doe er geen benzine/mengsmering meer in.
Dan gaat ie op een gegeven moment ook steeds langzamer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon langzamer gaan rijden! Bijna alle automobilisten hebben voertuigen die harder kunnen,dan ze mogen. Die stellen toch ook dit soort vragen niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans bestaat dat er een replica uitlaat op zit, in tegenstelling tot een originele is dat er geen begrenzer/extra demper in zit. Hierdoor kan het dus zijn dat je snorfiets niet max 25 maar 35 rijdt.

Je kunt het beste naar een tweewieler/scooterzaak gaan om je snorfiets terug te laten "downgraden" terugvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest eenvoudige manier om een snorfiets op te voeren is om de varioring te verwijderen. Ik neem aan dat dat ook op jouw scooter het geval is (vergeef me als ik het fout heb, maar dan moet je meer info geven)

Je maakt er weer een originele snorfiets van door de varioring terug te plaatsen. Over de varioring loopt de V snaar en deze zit in het carter.

Lijkt het je een lastige klus, dan niet aan beginnen en naar de vakman ermee.
14 jaar geleden
Iets meer olie bij de benzine doen .
Dan begint hij automatisch zachter te lopen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20 kilo aankomen en hij gaat vanzelf minder hard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de motor niet aanzet, zal je een stuk langzamer gaan.