Is er veel veranderd in het theorieboekmotor van 2012/2013 ten opzichte van die van 2008?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is zeker het een en ander veranderd vanaf 2008. De vragen hebben betrekking op wet- en regelkennis en op verkeersinzicht. Ik kan je dan ook sterk aan raden om of een nieuw boek te kopen, of online de theorie te leren (Bijv via www.theorie-examen-oefenen.nl)

De theorie-examens voor motorfiets en bromfiets bevatten ja/nee vragen, meerkeuzevragen en open vragen. De vragen worden beantwoord met drukknoppen in de tafel waarachter men zit. Elk theorie-examen bestaat uit 50 vragen, waarvan er tenminste 44 goed moeten worden beantwoord.