verkopen ze bougies bij een tankstation?

kan je bij een tankstation bougies kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K
fremar
10 jaar geleden
denk het niet:vb.Hij denkt dat het de bougies zijn en is net alle benzinestations in de buurt afgeweest om nieuwe te kopen maar ze hadden die dingen nergens. Bronnen:
- http://forum.viva.nl/forum/list_message/9401359

Antwoorden (2)

vroeger wel nu niet meer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sommige tankstations wel sommige niet daar is geen antwoord op te geven er zijn op de wereld miljoenen tankstations sommige hebben complete servicestations met hotel en wasstraat en andere hebben een pomp met alleen benzine.