wat voor benzine moet ik in mijn suzuki sp370 doen?

Hallo, kan ik gewoon euro 95 in mijn sp370 gooien is een 4 takt of moet hier ook iets gemengt worden net als bij 2 takt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik naar de specificaties kijk, kun je gewoon euro 95 (loodvrij) tanken.
http://www.motorencyclopedie.nl/motorencyclopedie/suzuki-sp370/sp370.htm
En omdat het om een viertakt motor gaat absoluut NIET mengen met olie.
M.v.g. TegenXinnig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zelf doe ik er V power in de motor heeft een hoge compressie
de mijne rijdt er als een speer op.
Zelf doe ik er V power in , motor heeft hoge compressie