Zeil over de motor, of toch niet?

In deze dagen kom ik vaak door de regen met de motor thuis.
De vraag is of ik mijn motorzeil over mijn natte motor moet doen om hem s' nachts tegen regen en wind te beschermen of juist eraf moet laten omdat hij toch al nat is en hij dan door kan waaien.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Iets nat afdekken is nooit een goed idee, roest ie alleen maar meer.
Kan de motor eventueel onder een afdak gezet worden ? dat zou wel helpen.