verzendkosten voor motor van engeland naar nederland?

Het is een 125cc supermoto (straatlegaal) en is rijklaar. Nieuwprijs ~2100 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat hangt helemaal af van waar de motor staat in Engeland en de vervoerder met wie de motor vervoerd gaat worden. De prijzen liggen nogal uiteen. Je zou eens contact op kunnen nemen met parcel international. Zij vergelijken vervoerders met elkaar en kiezen de beste of de goedkoopste uit voor je.
Je kunt het ook zelf organiseren door bijvoorbeeld een transportbedrijf dat leeg terugkomt van Engeland (bloemen-transport bijvoorbeeld) te vragen om het voor een schappelijke prijs mee te nemen, maar dat brengt risico's en het nodige uitzoekwerk met zich mee. Kan echter wel de moeite lonen... Soms is het zelfs nog voordeliger om hem zelf te gaan halen, maar dit hangt af van de auto of bus die je rijdt en waar de motor in Engeland staat.