Waar krijg je een goedkope bodyprotector voor kinderen voor te motorcrossen?

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goedkope bodyprotector. Volwassen maten zijn me te groot, dus daarom zoek ik in de kindermaten. Hier in de buurt ligt geen winkel waar je deze dingen kunt krijgen dus daarom zoek ik een site die ze goedkoop verkoopt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nieuw zijn ze rond de 100 tot 150 euro, dat is dus best aan de prijs. Een manier om dat goedkoper te krijgen is via de tweedehands markt bijv Marktplaats of via 1 van je clubleden, als je daarbij aangesloten bent, of dat ook een veilige manier is, is af te wachten, je weet immers nooit wat er met gebruikte materialen gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook bij de paardrijzaken kijken. Daar hebben ze veel goede en goedkope protectors.