Ik ben heb in Cambodja een soort, cross, caferacer, naked bike Honda gezien wie komt dit bekend voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is en Honda FTR 223, een model wat in zuid-oost Azie verkocht wordt. Jammer genoeg was daar tot voor kort hier geen markt voor, maar met de nieuwe rijbewijsregels zullen dergelijke machines hier ook wel verschijnen. Anders eens kijken bij bijvoorbeeld mobile.de, daar vindt je ook wel machines uit zuidelijker europa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welkom in de wondere wereld van de flattracker, citytracker of hoe je het ook noemen wilt.
De motor die e ziet is een omgebouwde xl600, dominator of andere grote éénpitter van Honda.
OP dit moment is het ombouwen van redelijk moderne motoren naar oldschool fietsen best hip ( ik ben zelf ook bezig met een SLR om te bouwen maar tracker)
je neemt een standaard motor, doet daar een kleinere voorwiel in, kleinere oude tank erop, het stuk frame met zadel zaag je af en plaats je lager en je plaats een caferacer zitje.
Verder kan je je te buiten gaan in waar ie maar zin in hebt.
Een van de beroemde trackers is elsiniore maar er zijn er veel meer.
Als jee tracker Honda googled en je negeert de apparaten om je gejatte motor terug te vinden kom je heel veel tegen.
Als je op het motorforum in het stuk "dominerende domi 's " kijkt dan merk ie dat het in Nederland ook best leeft.