ik wil vanmiddag gaan toeren in de eifel weet iemand hoe ik aan een route kom zoals anwb routeplanner met plaatsen die ik aan moet houden?

ben opzoek naar een route en woon in buurt van roermond en wil vanmiddag de eifel ingaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je ging twee weken geleden ook al 'vanmiddag' toeren. Misschien moet je je routes wat eerder gaan plannen en niet een paar uur van tevoren? Verdiep je eens in het gebied, haal een boek uit de bieb, duik het internet in en verzamel plaatsen waar je langs wilt rijden.

Antwoorden (1)

Vorige week wilden wij een route door Luxumburg en het Moezelgebied hebben.
Na enig google-werk kwamen we uit op de site van Euroreizen.be.
Deze hebben complete autoroutes en stadswandelingen gratis downloadbaar op hun site staan.

Wellicht heb je hier een leuk beginnetje aan.
http://www.euroreizen.be/vakanties/eifel