Wie weet wat het ongeveer kost om de achterrem van een ducati monster 620 te laten maken? Deze is nl defect!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dat weet de monteur die in de werkplaats werkt waar ook motoren worden gerepareerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik ook wel maar als ik de motor nog niet in mn bezit heb gaat dat natuurlijk niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je je vraag anders stellen.. Dit is een puur eerlijk antwoord op de vraagstelling. De minnetjes slaan dus ook nergens op.
Ik heb een 900 i.e SuperSport gehad, met (ongeveer) het zelfde probleem.
Dit laten repareren bij een merk dealer.

Revisie setje klauw > €60,-
Remleiding > €120,-
Nieuwe blokken > €105,-
Arbeidsloon > €140,-

Al met al best een duur grapje.

Nou moet ik zeggen dat er bij mij best veel mis was en ik alles meteen heb laten vervangen (origineel Duc).