Bestaat er ook een tomtom speciaal voor op de motor?

Ik vraag me ook af hoe die dan werkt, alleen op spraak? zo'n schermpje lijkt me te gevaarlijk omdat je dat toch niet zo kunt bevestigen dat je ook goed op de weg kunt kijken.

12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

ja die bestaat - heet de TT Rider
- De TomTom Rider, de draagbare navigator voor twee wielen: gemaakt om u een gevoel van vrijheid te geven. De TomTom Rider is het antwoord van TomTom op de Garmin 2610/Perfect Pilot voor de motorrijders, de systeemsoftware is speciaal aangepast voor motorrijders, door middel van grote knoppen op het touch screen kunt u met uw handschoenen de Rider bedienen. Het toestel is plug & drive er is voor gebruik binnen de Benelux geen installatie of activering nodig. De TomTom Rider is weer bestendig en biedt ook een duidelijke weergave dankzij het antireflectiescherm en de geïntegreerde zonneklep.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoi Ik zelf heb een soort tom tom op mijn nokia C5 Erg handig op de fiets IK rijd geen motor Maar fietsen is beetje zelfde als motorrijden enige verschil is dat je motor gaspendaal moet induwen en met fietsen moet je trappen Maar het is ontzettend handig hoor, Misschien niet het antwoordt maar wie weet help ik je wel wle zien t wel in ieder geval maak ik er regelmatig gebruik van het zij fietsend het zij lopend :D
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een motor heeft geen gaspedaal, maar handgas. Verder is het nog een groot verschil dat je met de motor niet op het fietspad en met de fiets niet op de snelweg rijdt
Ja die bestaat er,ik heb er zelf altijd een gehad op de motor,die je zowel met koptelefoon als gewoon van het scherm lezen gebruiken kunt kijk maar eens even op de onderste adressen.
Of tik met google ......garmin/rijssen even in.
12 jaar geleden
Ja, ik heb een paar jaar geleden zo'n Garmin, speciaal voor de motor, aan geschaft. Prachtig ding, waterdicht en inderdaad met grote knoppen. Je kunt er met behulp van software speciale tochten op zetten op een geheugenkaart. Het kostte een rib uit mijn lijf! Eén nadeel: je kunt er geen kaart meer bij krijgen, dus ik voel me behoorlijk belazerd!!!
De kaarten lopen zo achter na enkele jaren dat je het ding net zo goed kunt weg gooien. Ik koop er nooit weer één!!!