Geheugensteuntje nodig. Werken de versnellingen van een motor(fiets) allemaal gelijk of ligt het er aan wat voor merk het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij verreweg de meeste motoren zit het versnellingspedaaltje bij de linkervoet. Druk je omlaag dan zet je 'm in de eerste versnelling. Duw je het pedaaltje omhoog, dan krijg je de 2e, 3e, 4e, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor het duidelijke antwoord.

Andere antwoorden (1)

En het maaktniet uit welk merk het is, bij de één kan het wel wat harder trappen zijn dan bij de ander, dat ligt dan wel weer aan het merk.