Als je lid bent van anwb, kan je op hun site via je kaartnummer de dagwaardes van auto's motoren enz enz bereken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik meen dat je op de website van de KNMV een offerte aan kan vragen waar vervolgens de dagwaarde verschijnt.

De dagwaarde kan natuurlijk wel afwijken van de gemiddelde verkoopwaarde, afhankelijk van populariteit van het model en toestand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De dagwaarde word ook bepaald door je verzekeringsmaatschappij.

Om zelf te zien wat de waarde ongeveer van je motor is zou ik prijzen vergelijken op marktplaats of een dergelijke verkoop site. Vaak is het ook nog wat een gek ervoor wil geven ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan eenvoudig via de website www.motor-dagwaarde.nl. Let op! De dagwaarde is niet de waarde die je op marktplaats vindt. De dagwaarde is de waarde van de motor (lees restwaarde) op een moment in de tijd. De waarde die je ziet op marktplaats is de marktwaarde, deze ligt hoger dan de dagwaarde...