wie kan me helpen !?. het is een vraag over schakelen met een minicrosser

nou ik heb pas geleden een minicrosser gekocht.
maar ik weet jammer genoeg niet hoe je moet schakelen naar 1 bijvoorbeeld en naar 2 en hoe je dan terug moet schakelen.

hoppelijk kunne jullie mij helpen

Toegevoegd na 7 minuten:
maar met welke ding van je voet die linkse of die rechtse

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links, rechts is de achterrem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en denk er om dat je goed remt! dus niet met 1 rem, maar je moet allebei de remmen gebruiken, voor EN achter.

Antwoorden (2)

Ik ga er even vanuit dat het net zo schakelt als een motor, dus met je voet. Vanuit vrij is 1 een tikje naar beneden en naar 2 is dat weer een tik naar boven, 3, 4 ed zijn ook allemaal omhoog. Terug is precies het omgekeerde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als je het pedaal helemaal naar beneden zet en je gaat van laag naar hoog: 1, vrij, 2,3,4, enz Als je hem in zn vrij het hoor je dit meestal door een "klik"
Eerst koppeling in knijpen, dan eerst in z'n vrij zetten, als maar naar beneden tikken (linkervoet) daarna 1 tik om hoog, laat de koppeling heel langzaam los en kijk of je stil blijft staan. Zo ja, koppeling intrekken, en de rest is 1 omlaag, rest 2,3,4 omhoog.