Sticker verwijderen van chroom

Wil kan me vertellen hoe je stickers kan verwijderen van een chrome
onderdeel zonder dat het chroom wordt aangetast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (8)

Met stickerverwijderaar. Dit tast chroom niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stickerverwijderaar van HG.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een keukenpapiertje een beetje blanke lampenolie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klink heel stom maar pindakaas
insmeeren met pindakaas
en voor de lolbroeken zonder nootjes

Toegevoegd na 2 minuten:
dik insmeeren en even wachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
W.D40 is er ook voor te gebruiken is eigenlijk een smeermiddel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krasvrije mesjes, van die 'kale' (zonder heft of zo, ongeveer van die mesjes zoals in een stanleymes). Ze bestaan blijkbaar: had vd wk Carglass op bezoek en t stickertje over de steenslag moest eraf. Ik pielen, lukte niet, hij met z'n mesje in 1 keer t stickertje eraf. Werkte erg goed en krasvrij volgens hem (moet ook wel, hij gebruikte t mesje dus op de autoruit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plantaardige olie. Zoals zonnebloemolie of arachideolie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een fohn de sticker verwarmen, de lijm laat dan los en de sticker is zonder krabben te verwijderen. Eventuele lijmresten zijn te verwijderen met stickerverwijderaar of inderdaad met lampolie.