Kan er een kinderzitje op een scooter?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het zelf niet doen. Ongeluk met zon ding zit in een klein hoekje. Heb wel eens een moeder met kind onderuit zien gaan, ja en dan is het hopen dat je kleine niks hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het zou verboden moeten zijn.

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk, natuurlijk wel afhankelijk van het model scooter. Er zijn diverse kinderzitjes te koop voor de verschillende modellen, zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alles kan
De vraag is alleen of het veilig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan..
Maar persoonlijk vind ik dat niks met die hoge snelheid..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan,

ik zou dan wel op zoek gaan naar zitjes die speciaal voor motorfietsen ook geschikt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het al kan moet er wel een zitje op met een hoge rugleuning zodat het hoofdje onderstwund wordt. Anders klapt het hoofdje achterover als je een drempel over gaat en dat kan dodelijk zijn voor kleine kindjes.