Kan iemand mij vertellen wat de topsnelheid van een yamaha R6 uit 2004 is?

Ik kan dit nergens vinden op internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALS hij standaard harder kan dan 300 km/hr is de nederlandse uitvoering begrensd op 300km/hr. Dat is tenminste bij de 1000cc's het geval. Van de 600's weet ik het niet. Op het motorforum zie ik snelheden tussen de 250 en 282 staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens deze site 160 km/h, omgerekend 257 km/h.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik bedoel natuurlijk 160 mph is 257 km/h.