Mijn GPS Tracer e-bike werkt niet meer wat nu?

Ik heb dit aangeschaft tegen diefstal van onze e-bikes. De dief weet niet dat dit in de fiets zit namelijk. Ik wil mijn fiets nu opsporen maar het apparaat thuis is defect, hierdoor kan ik de fiets niet meer traceren. Ik heb het nog wel geprobeerd met het apparaat dat gekoppeld is aan mijn vrouw haar fiets maar dat werkte helaas niet. Hoe kom ik er nu achter waar mijn fiets is? Verzekering keert niets uit. Hoe kan ik mijn fiets nog traceren? Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Fietsen
1.8K
TurfGraver
7 jaar geleden
Om wat voor gps tracker gaat het?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om een fiets op te sporen. De dealer heeft het ingebouwd. Maar hij is helaas onverwacht overleden en ik kan dus niets meer.
gvrox
7 jaar geleden
En wat voor "apparaat" heb je dan thuis ? Merk/type/hoe ziet het eruit ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vierkant kastje die is afgesteld op wat in de fiets zit. Ik kan wel een nieuwe aanschaffen maar dan moet ik eerst de fiets hebben om te programmeren op dat kastje.
TurfGraver
7 jaar geleden
Er staat geen merk of type op het kastje?
Wel handig om te weten als we je willen proberen te helpen. Beetje zelfde als, kan ik een hoofdtelefoon aansluiten op mijn tv?
Op de vraag, om wat voor tv gaat het? Antwoord je dan toch ook niet, om tv mee te kijken???
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het merk is garmin
Bordensteker
7 jaar geleden
Garmin is een merk, maar Garmin maakt allerlei apparaten. Wat is de naam van het apparaat bij u thuis?
Of het typenummer, of modelnummer.
Heb je er een gebruiksaanwijzing bij? Welk jaar is het apparaat in de fiets ingebouwd.
Waar precies in de fiets zit het ingebouwd? Hoe weet je zo zeker dat het kastje bij je thuis defect is?
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Terug naar de fietsenmaker. Mogelijk zit er nog garantie op het apparaat.
TurfGraver
7 jaar geleden
Zie tweede reactie HeerVoldemort...
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Oops...ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat het kastje was overleden. Dat zeg ik ook wel eens over apparatuur die stuk gaat.
gvrox
7 jaar geleden
@hansbenneker Was het zoiets dat in de fiets is ingebouwd ? https://www.gpsshop.nl/product/134719/garmin-gtu-10-gps-tracker.html Dan zou je met een app de lokatie op moeten kunnen vragen. Je hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt wat voor apparaat je in huis hebt (dat je een speciaal apparaat ervoor hebt klink me al wat vreemd in de oren)

Antwoorden (1)

Je vraagt "wat nu ?", het antwoord hierop is duidelijk, namelijk: je koopt van je eigen geld een nieuwe fiets. Op je andere vragen is geen antwoord te geven omdat je niet voldoende informatie wil geven over de gebruikte apparatuur.