Past er een fietsendrager op mijn 4x4?

Mijn Nissan Petrol heeft een reservewiel op achterdeur, deze zit in de weg voor een normale fiestendrager. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Fietsen
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij Autodresser hebben ze een mooie drager die op het reservewiel gemonteerd wordt: http://autodresser.nl/mottez-fietsendrager-4x4-achterwiel-3-fietsen.html

Antwoorden (1)

Ja, dat schijnt mogelijk te zijn. U vertelt er niet bij hoe oud uw Patrol is, in elk geval is de bron van onderstaand citaat al vrij oud:
"Indien je een TwinnyLoad hebt kun je een 4x4 verlengstuk kopen. Kost ong. 90 euro en is ong. 30 cm. lang. Werkt perfect bij een Nissan Patrol."
http://www.veit.nl/7481-fietsendrager-op-sj413#3

Bij een van de fabrikanten waar ik op hun interactieve site gezocht heb (Saris) valt het op dat je bij het zoeken bij het veranderen van je precieze vraag méérmalen opnieuw moet ingeven dat je niet in Amerika maar in Europa zit. Anders val je terug in de standaardwaarden waar hun site mee werkt, en dan krijg je de Nissan Patrol ineens niet meer te zien, omdat daar bijvoorbeeld in de VS niets voor geleverd wordt.
Eigenlijk denk ik dat het nodig zal zijn om de fabrikanten per mail of telefonisch te benaderen, want de standaardaanbiedingen die je met het automatisch zoeken kunt krijgen, gaan kennelijk niet van dat reservewiel uit.

Hier een link naar de zoektocht van een andere Patrol rijder. Die had op zeker moment beet, maar vond de maker te ver weg zitten.
http://forum.belgium4x4.be/archive/index.php?t-29433.html
Waar je daar nu een dode link aantreft, is er intussen inderdaad sprake van onbereikbaarheid ...
Maar u bent niet de enige die zoiets zoekt. Dan is er nog hoop.