Wat moet ik doen als mijn schuine ding van mijn fiets in mijn stuur is gevallen?

Ik wilde mijn stuur wat hoger hebben dus ik had toen hem wat hoger gezet maar had dus dat dingetje waar aan je hem draait om los te maken en vast te los gemaakt en nu kan ik hem niet meer vast maken eerst zat er ook zoon schuin ding aan vast maar die is er nu van af ik denk dat hij in de fiets is gevallen en ik kan hem er niet uit halen zouden jullie me kunnen helpen??

Al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen
1.5K

Antwoorden (2)

Stuur los van de fiets , fiets op de kop houden en hoppa,Suc6

Toegevoegd na 22 uur:
Als er spontaan niks uitvalt zit ie klem onderin,tegen aan tikken met de steel van een hamer b.v.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem al op de kop gehouden maar hij wilde er niet uit
Het stuur laten vallen en dan hem zo draaien dat hij het aller laagst is en dan kan je als het goed is hem er weer in draaien. Bij mij werkte het