Waar kan je een nieuwe stunt BMX kopen voor een jongetje van 12?

Niet zo'n neppe BMX die heel zwaar is, maar zo een waarmee hij trucjes enzo kan doen. Wel een nieuwe.

Toegevoegd na 10 uur:
Hij is bijna jarig en in heb geen idee waar je dat kan kopen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Bij Bollansée. Is in Belgie, maar ze hebben een webshop waar je online kunt bestellen, dan wordt 'ie thuisgestuurd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gekeken, maar daar zijn allemaal verschillende soorten, ik weet niet welke ik moet hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In dat geval zou ik, persoonlijk, contact leggen met de winkel, en hun voorleggen wat voor 'eisen' je stelt aan de fiets en welk budget je in gedachten hebt. Zij kunnen je dan verder helpen. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt :)