hoe kan je bierdopjes aan je spaken maken?

Ik wil graag mijn spaken versiern met bierdopjes, iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K

Antwoorden (4)

Met een waterpomp tang ze eromheen buigen/knijpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en hoe zou je dat willen doen dan? en zou er ook nog een manier zijn dat ze heel blijve(rond)
Volgensmij kan je dat doen door met een tang ze krom te buigen tegen de spaak aan. Dus dan bedoel ik het bierdopje tegen de spaak aan duwen en dan vanuit de achterkant van de spaak de 2 zijdes pakken en achter omvouwen. of eerst de bierdop een beetje om vouwen en dan op de spaak duwen en dan met een tang vast knijpen;
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
okee ik zal morgen even kijken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je boort er onder en boven een gaatje in met de diameter van de spaak. Dan met een ijzerzaagje een snede maken naar de gaatjes toe. Je buigt hem een stukje open plaatst hem over de spaak en buigt hem weer terug in zijn oorspronkelijke vorm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Boor twee gaatjes, en dan doe je een tyrap door de gaatjes, om je velg, en trek hem strak. Knip dan het uitstekende deel af met een kniptang.