Heeft iemand een idee hoe ik mijn naam op m'n koersfiets kan spuiten zonder dat dit uitloopt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen
1.6K

Antwoorden (3)

Dan moet je een sjabloon gebruiken, en dunne laagjes spuiten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar vind je zo'n sjablonen? En kruipt dat daar niet onder?
escape
10 jaar geleden
-1 voor een antwoord dat alleen maar vragen oproept. Hoe kom je aan een sjabloon? Wat voor verf moet je gebruiken? Hoe moet je de ondergrond voorbehandelen? Hoeveel laagjes moet je spuiten? Hoe lang moet het drogen?
Misschien is het een idee om ergens stickers te laten maken?

Je lokale fietsenmaker kan je vast ook helpen je naam op je fiets te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Binnen onze fietsenzaak gebruiken wij inderdaad vaak sticker. Die kun je helemaal naar wens laten maken (kleur, lettertype, grootte)
Zit er strak op en blijft goed zitten. Wel stickers voor buiten gebruiken.

Met verf gaat het uiteraard ook wel, maar de kans dat het minder mooi wordt is uiteraard groter. Je kunt een eventueel een lakstift gebruiken of een spuitbus uiteraard. Beide in combinatie met een sjabloon want je moet echt een professional zijn wil je dit met de hand kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft u enig idee hoe ik zo'n sjablonen kan bemachtigen?
Ik heb namelijk m'n drinkbushouders al in een bepaald kleur oranje gespoten en ik heb schrik dat als ik stickers bestel dit niet volledig dezelfde kleur gaat zijn.