Bij mijn weten is dat China.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens het lijstje op http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/167352/de-10-landen-met-relatief-het-meeste-fietsers.html staat Nederland op nummer een. Dat is per land per inwoner gerekend hoeveel fietsen er zijn. Dat is bij ons 99.1%

Ook volgens de Fietsersbond is het Nederland. In geen enkel ander land in de wereld met een vergelijkbaar welvaartsniveau wordt zoveel gefietst. Nederlanders fietsen vooral omdat ze het een prettig en betrouwbaar vervoermiddel vinden.

Het zal in China lijken dat er meer fietsers zijn, maar dat komt doordat China zoveel inwoners heeft. Per hoofd van de bevolking wordt er toch minder gefietst: 37.2%
Amadea