Waarom werkt de voorvorkvering van mijn fiets niet naar mijn zin?

Heb pas een nieuwe Gazelle met voorvorkvering.Ik heb alleen het idee dat die vering het niet doet,ik zit nog steeds met trillende handen aan het stuur.
Kan het zijn dat ie vanuit de fabriek nog "op slot" staat en is hier iets aan te doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

Helaas heb je geen merk/type vermeld. Maar het kan ook zijn dat er teveel druk op de vering staat. Vaak zit er een stelknop op de vering, of kan je door middel van een luchtventiel meer of minder druk in de cilinders zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat Gazelle bij ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alsof er maar 1 gazelle fiets bestaat...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Merk/type Niels1411 dus Gazelle telt als merk..