Hoe maak je leren handvaten weer vast aan het stuur ?

Ik heb ren Old Dutch deluxe 2012 van Batavus (een oma fiets) Mijn handvaten zitten los maar vallen er niet uit. Het is van leer en dus nirt van rubber. Op.het internet had ik gezien dat haarlak werkt maar ik weet niet of dat ook bij leren handbaten kan. Als er ook andere oplossingen zijn, zijn die van harte welkom. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder de handvaten en maak ze goed droog leg ze bv op de verwarming,doe een beetje lijm op je stuur en druk de handvaten er op,De handvaten gaan los zitten door dat er regen water op je stuur tussen de handvaten loopt ,nu bevind er zich een laagje lijm op het stuur tussen de handvaten en kan er geen water of vocht meer tussen suc6

Antwoorden (1)

Je zou ducttape om het stuur kunnen doen op de plek van de handvatten. De ducttape wikkel je als het ware om het stuur. Vervolgens bevestig je de handvatten. Ik weet alleen niet of dit ook werkt bij leren handvatten.