kan een fiets band die klapt in de brand veroorzaken?

de fiets stond gewoon in de berging de band klapte en na een tijdje stond hij plotseling in de brand?kan dit we hebben er geen verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was de warmtebron/brand in eerste instantie al niet de oorzaak van het klappen van de band?

Antwoorden (2)

Brand door een klap band is echt uitgesloten. Er moet al brand zijn geweest of er heeft iets anders brand veroorzzzakt.

Toegevoegd na 50 seconden:
veroorzzzakt = veroorzaakt
11 jaar geleden
ja dat kan want als je doorrijd dan ontstaat er brand en dat is niet goed