Voor mijn fiets heb ik banden met een frans ventiel weet iemand een manier om toch een holland ventiel te hebben zonder de gaten op te hoeven boren?

Je kan het voorzichtig op boren door op te boren naar een maat die geschikt is voor een holland ventiel maak je de vellig zwakker

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (2)

Zonder het e.e.a. op te boren zal je het nooit lukken om het ventiel er doorheen te krijgen.
Maar wat makeert er aan een frans ventiel, deze hebben zich in de loop der jaren ook wel bewezen.
Gewoon zorgen voor een verloopnippel in je gereedschapsetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
frans ventiel verloopnippel naar hollands ventiel,
http://hollandbikeshop.com/fietsonderdelen-racefiets/racefiets-banden/verloop-nippel/frans-verloopnippel/