Zijwielen voor volwassenen fiets. (26 inch) ?

Goedenavond allemaal.
Weet er iemand weet waar ik zijwielen voor een fiets voor volwassenen kan kopen?
Bij de reguliere fietsenwinkels vind ik ze nie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.9K

Het beste antwoord

Daar kan je voor terecht bij Vincent van Eerd. Zie http://www.eerdermetaal.nl/zijwielen_voor_volwassenen_fiets.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken allemaal.
mvg Reza.

Andere antwoorden (2)

Een fietsenwinkel/maker zal ze niet op voorraad hebben, maar hij kan ze wel te bestellen.
Dergelijke wielen zijn natuurlijk geen allerdaagse handel dus heeft het weinig zin om hier een voorraad van te hebben, maar daar in tegen kan hij ze gewoon bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ze via het WMO wil aanvragen bij je gemeente, bepaald de gemeente in de meeste gevallen waar ze vandaan komen, dit kan als je een beperking hebt, waardoor je zonder niet kan fietsen.
Hier kun je ze ook kopen:
www.eerdermetaal.nl/zijwielen_voor_volwassenen_fiets.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan :)