waar kun je een nieuwe gazelle oma fiets kopen voor een lage prijs?

ik heb een nieuwe omafiets nodig, ik zou graag een gazelle omafiets willen. de fiets moet nieuwe zijn en in de buurt van 26 en 28 inch zitten. het allerliefst eentje tussen de 150,- en 200,- lager mag ook. maar ik vind tussen de 200,- en 250,- ook goed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K

Antwoorden (3)

Ik heb hier een site http://www.omafietsonline.nl/?gclid=CPaN8r-JpLECFQQk3godIit0TQ .
Daar staan fietsen in zoals jouw beschrijving,
en het is een betrouwbare site heb daar ook mijn fiets gekocht hahaha.

Ik Hoop dat ik je heb geholpen!!
;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb m bij de Halfords gekocht. Oom de Hema heeft een goeie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de prijs dir jij noemt zul je niet slagen.

Op internet zijn de prijzen vanaf € 339,00.

Alleen deze aanbieding was goedkoper.

zie link.