Wat is tegenwoordig een 'dure fiets'?

Welke prijsklasse. Fietsenfabrikanten zeggen dat fietsen boven de duizend euro, buiten de elektrische, bijna niet meer verkocht worden omdt mensen 800-900 euro genoeg vinden voor een nieuwe fiets ?.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

de duurste stadfiets van Gazelle is 1049 euro, een stadfiets is een normale fiets. een sportfiets van batavus is de duurste: 1119 euro. en zo kan je nog heel lang doorgaan er zijn veel verschillende fietsen en er worden gewoon fietsen verkocht voor dat geld, (zit in de fietsenbranche) ook is er een run op e-bikes. dus de duurste stadfiets is rond de 1000 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind een fiets dat boven de 1000 euro kost wel duur. Maar tegenwoordig beginnen de bekende merken pas vanaf die prijs.
Dus heb je al snel een dure fiets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit verschilt natuurlijk per persoon in wat diegene verdient en wat hij of zij daarvoor wilt uitgeven.