Gemiddeld maakt een Nederlander ieder jaar 300 fietsritten, goed voor ruim 900 kilometer.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve ik.
Als ik mijn fiets pak,,dan kan deze alleen maar rechtdoor.
Dwz het stuur zit vastgeroest. Daarintegen loop ik op mijn werk gemiddeld tussen de 7 en 8 kilometer. Met zeker 20 keer per dag de trappen op en af.
+1
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Nou...dan mag iemand wel heel veel extra fietsen...weet niet wanneer ik mijn fiets voor het laatst heb aangeraakt, kan wel 5 jaar terug zijn haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom ik makkelijk aan! elke dag op de fiets 20 km heen en terug op de fiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de fiets pakt naar je werk en je fietst 's avonds weer terug heb je dan 1 of 2x de fiets gepakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat je twee keer een fietsrit maakt. Dus dan kom je er inderdaad al snel aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja dan is het nog maar 150 dagen, of wat meer natuurlijk voor alle ritjes die mensen in 1x maken (rondje fietsen).