Waar is een koffiebekerhouder voor op de fiets te koop?

Ik ben op zoek naar een koffiebekerhouder voor op mijn fiets. Wie weet waar zoiets in Nederland (of België) te koop is?

Zie foto voor voorbeeld

BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ideaal, hobbeltje over een een klets koffie in je gezicht....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb een afsluitbare beker ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OKe, dat maakt het al logischer. Maar dan zie ik het nut van de bekerhouder weer niet zo, dan kun je 'm toch net zo goed in een tas meenemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat erom dat ik onderweg makkelijk bij m'n koffie kan :)

Het beste antwoord

Dit kun je ook online bestellen bij Cup to go op hun website staan ook adressen waar je het kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier heb ik er eentje gevonden, voor slechts 2,95 is deze van jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de houders op jouw foto's moet je naar Canada. Wat ik in Nederland heb gevonden is deze: http://www.winkelkraam.nl/gezondheid_en_beauty/zorg_en_revalidatie/rolstoel--rollator-bekerhouder-vitility_9243108.html
Het is een rolstoel of rollator bekerhouder, maar bruikbaar voor meerdere soorten bevestiging dus lijkt me dat het ook aan een fietsstang kan. De houder is aan beide zijden voorzien van inkepingen, waardoor hij geschikt is voor bekers met één of twee oren. De bekerhouder kan men bevestigen op de buizen van een bed door het aandraaien van de klem. Diameter: 7 cm. Kost €4,95
Amadea
12 jaar geleden
Bij Halfords, waar je alles op fietsgebied kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Een bidon heeft een andere vorm dan een beker...