Zo'n overkapte fiets, hij ziet eruit als een sigaar, hoe gaat die door bochten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
1.9K

Het beste antwoord

Dat is een velomobiel, zie hier: http://www.velomobiel.nl/
Die hebben twee sturende en geremde voorwielen en een aangedreven achterwiel, en zo kun je makkelijk de bocht door.
(Links naar alle ligfietsmakers: http://www.ligfiets.net/product/bike )
Bas Dekker schrijft veel over zijn ervaringen met ligfietsen: http://basdekker.eu/fietsen.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door een beetje te leunen in de bochten gaat de fiets met de bochten mee. En natuurlijk wordt er ook gewoon gestuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Net zoals een bukfiets dus. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken wel de term bukshag, maar bukfiets?
Cryofiel
12 jaar geleden
Zo noemen ligfietsers een standaard fiets. Wat is bukshag? Is dat shag die je op de grond hebt laten vallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is/was shag die bestond uit opgeraapte peuken, die anderen weggegooid hadden.
Speelde voornamelijk in de oorlog, men haalde het verbrande uiteinde er af en rolde van de restanten een "vers" shaggie.
Cryofiel
12 jaar geleden
Hee, dan zat ik toch aardig in de buurt met mijn speelse gok!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bukshag bestaat nog steeds, zag ik laatst bij Rotterdam Centraal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal wel je spirituele inslag zijn Cryo,niks gok!
Cryofiel
12 jaar geleden
Of mijn autistische inslag: alles tot in het extreme letterlijk interpreteren. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vraag ik me af,hoe je het op GV redt, als je vragen letterlijk interpreteert! Heeft mij al heel wat verwijderingen opgeleverd.
Cryofiel
12 jaar geleden
Simpel: niet antwoorden.
Of: een reactie geven op de vraag. Wat dan weer impliceert dat ik geen echte autist ben, omdat ik weliswaar de letterlijke interpretatie zie, maar dondersgoed doorheb dat dat niet de bedoeling van de vraagsteller is.