Mijn spin waarmee ik mijn schooltas op mijn fiets zet, heeft ijzeren haken waarmee hij de lak van mijn fiets beschadigt. Hoe kan ik dat oplosssen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

een aardige oplossing is wild breien. Je breit vrolijke kousjes voor de fiets en ook voor de spin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Vertel maar niet dat je "kousjes breit voor een spin". Daar gaan mensen heel rare dingen van denken... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond jou antwoord leuk en makkelijk uit te voeren. Mijn fiets en spin zien er nu veel leuker uit. Dank je wel.

Andere antwoorden (6)

Naar de elektriciteitswinkel gaan en "krimpkousen" kopen. Dit zijn kunststof tubes die je er omheen kan doen en met een fohn moet verhitten, dan komen ze strak om het staal te zitten.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.elektronica-shop.nl/contents/nl/d785.html?gclid=CKrGj_6C7qwCFQWHDgodlBYqhQ

Je kan ze bij je plaatselijke electronicazaak per 1/2 meter gewoon kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stukje buisisolatie om de delen waar je de haken achter haakt. Zoals je kan zien is het in meerdere diameters te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe iets zachts op de haken een lapje stof ofzo. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
krimpkousen zijn een makkelijke oplossing inderdaad.
mocht j geen fohn hebben of het te veel werk vinden kan je de haken ook omwikkelen met isolatie tape. dit heeft elke doe het zelf zaak bij het elektra liggen en kost je hooguit 1,50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een stukje binnenband van een fiets tussen de haak en de pakkendrager doen, haak zal dab ook minder snel schuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkst lijkt mij om een lapje vilt te plakken om de fietsstangen op de plekken waar je de spin vasthaakt. Is in meubelzaken zelfklevend te koop.
Amadea