Mag je met je fiets over de snelweg fietsen?

om even in het rijtje: ''onzinnige vragen'' te blijven.......

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WHUHAHAHHAHA LOL +1

Het beste antwoord

nee je moet snelweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij mag blijven naatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeejh.........

Andere antwoorden (18)

Het is niet toegestaan... De constructiesnelheid is niet tot 60 kilometer per uur... en het is langzaam-verkeer, dat mag niet op de snelweg... Ook wielrenners niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als jij je fiets aan de hand neemt en zo hardlopend over de snelweg gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is meteen duidelijk, NEE dat mag niet, ik stelde mijn vraag ook omdat er met geen woord gerept wordt in het theorieboekje voor over de stoep rijden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je over het viaduct gaat ,en je mag daar fietsen dan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, over de snelweg +1
Ja dat mag, als je de fietst in de laadbak van een aanhanger zet en dan probeert te fietsen. Er is geen regel die dit tegenspreekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en of daar regels voor zijn! Je mag geen personen vervoeren in een laadbak van een aanhanger. Die is namelijk niet ingericht voor het vervoer van personen.
Als je hem op een aanhanger hebt staan dan mag dat wel.
Maar wel een helm op en een gordel om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope. Zie mijn reactie op het antwoord van Vics.
Nee of dit ook voor drie wielers en home trainers geldt weet ik eigenlijk niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in Nepal woont wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mocht maar 1 keer tijdens een autoloze zondag in '73.

Verder moet je motorvoertuig hebben die harder kan en mag dan 60 km/uur om op een snelweg te zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzinnige vragen heb ze vanavond nog helemaal niet voorbij zien komen uhum.

Draag je wel een helm en gordel dan mag het wel hoor. Trouwens goeie vraag + ervoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinterklaas, Een snel weg fiets, hoe harder ik trap hoe harder deze gaat. Misschien ook wel wat voor u om eens op een orignele manier in ons land te komen. Want het paard en de boot hebben we zo langzamerhand wel gehad
Moet je op vakantie naar Thailand gaan: Daar mag aaaaaalles op de snelweg! Zelfs tegen het verkeer in op een fiets over de vluchtstrook rijden is geen enkel probleem.
Kortom: Natuurlijk mag je met je fiets over de snelweg fietsen!
Als je eerst maar even een dagje in het vliegtuig gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je levensmoe bent. Doe dan nog wel je best om je aan de minimum snelheid te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Naatje;

Als je fiets geconstrueerd is voor een snelheid van tenminste 60km/h, een geldig kenteken heeft, verzekerd is, je er een geldig rijbewijs voor hebt en een goedgekeurde valhelm draagt dan mag het wel. In de praktijk dus alleen met motorfietsen, maar goed....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommige landen is dat normaal. Maar in Nederland absoluut niet.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Haarlems Dagblad van maandag 18 oktober kopt bij regionaal nieuws:
Fietsers krijgen snelweg (op route Hoofddorp-Aalsmeer)

Dus binnenkort wel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet te veel rechts gaat inhalen of bumperkleven mag het vast wel.

Om maar even in het rijtje "onzinnige antwoorden" te blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt ervan af of je een snorfiets, een bromfiets of een motorfiets hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ook niet als je je fiets zo weet te versnellen